شرکت سوپرلایف تولید کننده انواع جک پارکینگی

از سال ۱۳۹۸ و با بسته شدن مسیرهای قانونی واردات این نوع محصولات، شرکت متین گذر اقدام به تولید این محصولات در داخل کشور کرده است و با این کار برخی از مشکلات و معایب دستگاه‌های اروپایی را نیز رفع کرده و کیفیت محصولات خود را در سطح محصولات قدرتمند اروپایی ارتقاء‌ داده است. امروز این محصولات با برند سوپر لایف که در چهار نوع ۳۰۰، ۴۰۰، ۵۰۰ و ۶۰۰ در بازار با بسته‌بندی منحصربه فرد عرضه می‌شود. شرکت متین گذر این افتخار را دارد که علاوه بر فروش بحث خدمات پس از فروش و گارانتی محصولات خود را که از مهم‌ترین مقوله‌های بازرگانی است به نحو احسن انجام داده و به واسطه نیروهای متخصصی که آموزش داده است، بتواند به حقوق مصرف‌کنندگان خود احترام بگذارد.

  • ۰
  • ۰

در هنگام نصب جک بازویی برای پارکینگ مراحل این نصب، باید به صورت اصولی انجام شود تا هیچ مشکلی در طی استفاده پیش نیاید که هزینه ی گزافی را برای شما به همراه داشته باشد. بهمین دلیل استفاده از قطعات با کیفیت و همچنین متخصصانی که بتوانند این قطعات را بر روی درب برقی شما نصب کنند بسیار مهم است. همچنین نوع ساختار درب هم بسیار مهم است که بررسی های لازم را هم در این زمینه انجام دهد به این دلیل که ساختار درب پارکینگ تعیین کننده وزن درب خواهد بود بنابراین باید نوع جک برقی را به مقدار وزن درب در نظر بگیرد تا توان باز و بسته کردن را داشته باشد. 

 

شما می توانید برای سفارش انواع جک پارکینگی و یا مشاوره در این زمینه با شماره زیر در ارتباط باشید:

02184216

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی