شرکت سوپرلایف تولید کننده انواع جک پارکینگی

از سال ۱۳۹۸ و با بسته شدن مسیرهای قانونی واردات این نوع محصولات، شرکت متین گذر اقدام به تولید این محصولات در داخل کشور کرده است و با این کار برخی از مشکلات و معایب دستگاه‌های اروپایی را نیز رفع کرده و کیفیت محصولات خود را در سطح محصولات قدرتمند اروپایی ارتقاء‌ داده است. امروز این محصولات با برند سوپر لایف که در چهار نوع ۳۰۰، ۴۰۰، ۵۰۰ و ۶۰۰ در بازار با بسته‌بندی منحصربه فرد عرضه می‌شود. شرکت متین گذر این افتخار را دارد که علاوه بر فروش بحث خدمات پس از فروش و گارانتی محصولات خود را که از مهم‌ترین مقوله‌های بازرگانی است به نحو احسن انجام داده و به واسطه نیروهای متخصصی که آموزش داده است، بتواند به حقوق مصرف‌کنندگان خود احترام بگذارد.

  • ۰
  • ۰

در انتخاب بین درب ساده و درب برقی پارکینگ قطعا افراد زیادی مورد دوم را انتخاب می کنند. یکی از مزیت های استفاده از جک برقی پارکینگ این است که به راحتی می تواند در مکان هایی که تردد بالایی وجود دارد مناسب باشد. برای این که در رفت و آمد شما مشکلی پیش نیاید می توانید از جک پارکینگ استفاده کنید و مزیت های آن به نفع خود استفاده کنید. اما جک های پارکینگ به قدری تنوع دارند که پیدا کردن مناسب ترین آن برای درب پارکینگ شما کار بسیار سختی به نظر می رسد!برای این که در این زمینه به مشکلی برنخورید باید به وزن درب و ابعاد و تعدا لنگه های درب توجه زیادی داشته باشید اگر این موارد را جدی بگیرید می توانید در آیندهبهترین جک پارکینگ را برای خود خریداری کنید. 

 

شما می توانید برای سفارش انواع جک پارکینگی و یا مشاوره در این زمینه با شماره زیر در ارتباط باشید:

02184216

 

 

مطالب دیگر:

بررسی مشکلات رایج جک پارکینگ

در برقی، فناوری نوظهور و کاربردی بشر

نظرات (۱)

سلام / مطلب جالبی بود / موفق باشید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی